CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 29 mars 2012

Bara en sån dag...

Suck, känner mig som en dåliga människa.
En dålig människa som jag vet att jag inte är.
Människa jadålig nix!
Ligger liksom steget efter.
Gillar inte det.
Ofta dyker känslan upp när något inte gått som jag tänkt mig.
Eller är det helt enkelt så att jag inte har kapaciteten att utföra allt som jag med berått mod tagit på mig att utföra.
Som jag räknat med att utföra.
Som andra räknat med att jag ska utföra.
Hur jädrans förberedd man än är uppstår ändå alltid situationer som man på ett så bra och smart sätt som möjligt skall hantera.
Generellt är jag nog ändå rätt nöjd.
Men ibland är jag en riktig korkskalle.

Hur fantastiskt kul jobb man än har finns det dagar då det känns som om man ger ’Svordomsvisan’ ett ansikte.
Att den är dedikerad till just mig!
”Din satan, satan
du din satans, helvetes jävla skit!
(Din jävla skit)
Bonnlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit.
Pottsork, snuskiga snork, din ruttna rot, din fulla kork.
Avskum, spattig och krum, du är så jädra dum.
Ditt usla gam, din slemmige torsk, förnicklade, pappskalle skum.
Förbanne mig!
Lägg ägg, slibbiga drägg, skitstövel och bandit.
Slashas, ditt vidriga as, piss och pest och senapsgas.
Sopprot helidiot, fan vad det bär emot.
Din sabla bock, ditt feta arsel, våga dig aldrig mer hit!
Attans skitskrap!
Helvete
Helvete
Helvete
Helvetes
Helvetes jävla skiiiiiiit!”

Näe de har inte hänt någ’e särskilt
Bara en sån vecka…
Jo förresten – jag har äntligen klippt mig :)
/Carina


8 kommentarer:

  1. Dagarna blir inte alltid som man tänkt.
    Snygg du var i håret.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hahaha förlåt - jag kommer bara ihåg sista raden på den där visan men den sjungs med kläm här på Hornsgatan i bland :)
    Må så gott!

    SvaraRadera
  3. Tack för din fina påhälsning. Ska du till väst snart? Skittråkigt med sådana veckor, men nästa blir nog bättre:) Jag har lite dåligt samvete för att jag inte fått tummen ur och svarat på din fråga för en tid sedan i mitt kommentarsfält, men det var verkligen inget särskilt. Jag ifrågasatte OM om hur de valde ut gäster till eventet de hade på sitt HK 23 mars, inget annat.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har också en sån svordomsvecka... igår kväll och kl 04.00 imorse så funderade jag på om det verkligen är det här jag ska jobba med.

    SvaraRadera
  5. Ja såna skitdagar har man verkligen emellanåt. Bara de håller sig med lite mellanrum funkar det ju. OM´s jeansjacka? Den är ju förjäkla snygg och skön så det är ju ett bra köp. Finns det mkt på Åhlens? Har både presentkort och rabattkupong där. kram

    SvaraRadera
  6. Ja fy sjutton! Den låten hade jag kunnat sjunga i går! Och du ska ta mina varningar på fullaste allvar;) (Det har varit en följetång kring den där grejen som du förmodligen har missat) Kram

    SvaraRadera
  7. Ja det var ju det första jag såg, riktigt snyggt!
    I dag är det fulväder inte ens hunden vill vara ute.
    Men snart mycket snart är värmen här, man sitter med ett glas bubbel i solen och bara njuter av att man är där man är.
    Frisk, sund(?), välmående, glad, bra, och fullkomligt uuuuunderbar, ja så är det!!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Snygg frilla! Och hoppas allt blir bättre imorgon :-)

    Kram och god helg!

    SvaraRadera