CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 6 januari 2016

Mitt sinne är svart...

Fastnade åter för en av dessa helt ovetenskapliga tester.
Vet inte vad det är i dem som gör att de för mig är helt oemotståndliga.

Kanske är det bara roande eller kanske är det tron att hitta svaret om mig själv.
Hur som helst så tycker jag nog att man i detta test kom ganska nära.
Det här är väl ungefär som jag är.
Mitt sinne är svart. Typ.
Läs själva...

Ditt sinne är hemlighetsfullt och ogenomskinligt.
Du tänker på ett annorlunda sätt än andra.
Därför har dina medmänniskor ibland svårt att följa dina tankegångar.
Du är väldigt bra på att analysera och lösa problem.
Samtidigt tenderar du att vara pessimistisk. Du räknar alltid med det värsta och är alltid redo för att det även ska ske. Ditt sinne utforskar det mörka och okända.
Du skulle gärna vilja upptäcka något nytt eller uppfinna något.
Det är därför du jobbar med världens mörkare sidor och problem.
Håll fast vid din typ av tänkande.
Mänskligheten kan fortfarande vänta sig något stort från dig.


/Carina
The black one


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar