CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 20 maj 2009

Buongiorno!

Så var det onsdag, jag säger bara det… hur fort kan tiden egentligen gå?
Sitter just nu på terrassen och avnjuter dagens första latte, vi ska snart ner och göra oss iordning, hade tänkt ta en sista vända inne i stan innan vi måste packa resväskan.
Igår vandrade vi, Via del Corso ner, förbi Forum Romanum, bort till Colosseum, rundade hela Circus Maximum, bort förbi Pantheon, fikade på Piazza del Fiori, slängde kläderna i ansikten på ett allt för angeläget butiksbiträde (jag är fullständigt allergisk mot när man knappt kommit in i en klädbutik och butiksbiträdena ska stoppa upp hela butikens utbud i nosen på mig, hallå!!!, jag är kund kan jag få gå igenom butiken i min takt, lovar att säga till om jag behöver hjälp basta - grrrrr….), fick ångest för att jag i min irritation hade lämnat den enda butik som verkligen hade något i min stil å smak – som man bäddar får man ligga… suck...
Allt detta å lite till i 34 graders värme - scrutinio di ballottaggio!

Här kommer gårdagen i lite bilder
Ciao
Perka å Carro










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar