CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 5 juni 2009

Stressiga fredag...

Dra mig baklänges vad jag ska hinna med saker idag…
I morgon blir det ’Ciao Bella’ för hela slanten.
På mammas initiativ har vi i helgen bjudit in de 50-tal släktingar till Ferdinando Giannini, förfader till min morfar tillika emigrant från norra Italien i början av seklet och som idag finns i Sverige – vi ska alltså ha en Gianniniträff, och det här hemma… förstås…
Å jättekul att Sebban har köpte en lägenhet:)
Jag märkte hur han var på väg att fastna i ’Hemnetträsket’, ständiga visningar, alltid pågående budgivningar och sena nätter framför skärmen – ’been there – done that’, så det kändes skönt att han fick ett avslut innan han blev en riktig 'hemnetnörd'!
Så, jag är ledsen ’folks’ men ett mer personligt ’Fredagsmail’ än så här hinns inte med denna vecka.
Later duds
/Carre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar