CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 5 januari 2010

Minus

Nu är jag där igen, ännu ett inlägg om väder – väder och vind i en härlig och sann pensionärsanda.
Dessa extrema förhållanden triggar mina sinnen och jag ger mig gladeligen ut för att möta stormar, kyla och skyfall, isen håller jag mig dock borta från…
Önskade att jag var en fantastisk krönikor som kunde beskriva allt detta på ett underhållande sätt.
Brukar få inspiration när jag är ute, så även idag.
Kom hem, dyker ner i soffan och kände att jag äntligen hade fått till det.
Skulle bara läsa igenom mina rader innan jag publicerade dem och upptäckte till min besvikelse att det jag skrivit var uselt. Det var så ohyggligt tråkigt och humorbefriat att jag skämdes, raderade raskt hela ’chapparajset’ allt för att omvärlden skulle slippa läsa den obotligt trista smörja som jag just plitat ner.
Grön av avund är jag på dem som skriver roligt, fräckt och fyndigt.
Andra hamnar i ett fack där det lätt blir lite krampaktigt, läs ’mitt fack’.
Att det ska vara så himmelskt svårt?
Det enda jag vill är att framkalla ett leende, ett smile och gärna ett litet fniss =)
Annars inga nya OM-fynd :(
Imorgon onsdag ska vi till Gurli på middag :)

Over and out
/Carre

2 kommentarer:

  1. Jag var ute och gick en rask promenad idag, det var ganska skönt men brrr så kallt

    SvaraRadera
  2. Fel kläder Gåsen, eller så gick du för långsamt ;)

    SvaraRadera