CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 17 april 2012

Stämning!

OK, vi börjar med det första.
De som det blev lite dålig stämning av.
Som jag blev irriterad över.
Ruggigt irriterad.
Har på Campadre inväntat nästa Ceanniskampanj.
I förra veckan kom den.
Tittade ut lämplig sommarväska inklusive matchande sminkväska.
Betalade efter konstens regler via kreditkort.
Perfekt.
Kände mig väldigt nöjd!

Idag var jag inne på Campadres sida igen, mest för att se om det basunerades ut nya godbitar.
Döm av min förvåning då beställningen tillika min order är borta!?!
Ringer.
Nix – ingen order inlagd.
Jo, säger jag barskt.
Nej, tyvärr säger spolingen i luren.
Fast den kan ha tagit slut oxå, säger spolingen i ett hyfsat nonchalant ton.
Sur, arg och grymt besviken.

Suddar bort den dåliga stämningen, sätter på det professionella leendet, grabbar tag i stämmobagen och ger mig iväg till stämmolokalen.
Dags för kostymen från In Wear att göra sin debut.
Årets första stämma – Investor.
I egenskap av teamledare har min roll i år mer varit på hemmaplan än ute på stämmor varför det känns fantastiskt roligt att komma ut och idka lite social verksamhet.
Sorlet, stressen, förväntningarna ja hela stämmostämningen.

Stam, stam, stämma!
/Carina

1 kommentar:

  1. Men? Dina stålars då? För de lär de ju ha tagit emot menar jag.... vis av Campadre tog jag faktiskt faktura senast- det fick vara värt de extra 19 kronorna!

    SvaraRadera