CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 24 februari 2009

Fredag 008-12-19 12:11 - Julefredag

Ho ho ho denna sista fredag innan julefriden slår till över mig och mina Fredagsmail.
Hade så många planer för den här veckan men har….…knappt hunnit/gjort något…
Har tex. inte köpt en enda julklapp… har ju hela helgen på mig…
Har inte skurat badrum och toalett…
Har inte skrivit alla julkort…
Men har…
… sett herrarna kriga mot Täby/Caperio men förlora med 6-3
…varit i Uppsala på affärslunch, jo man tackar
…bakat pajer å annat till på söndag
Idag ska jag på Jullunch med Sportnik, eller ska man kalla det släktmiddag med familjen Stivén?
Sov över min dusch och fixa-frillan-tid i morse, så typiskt när man tänkt sig vara lite extra fin.
Så det blev raggardusch, torrschampo och brun-utan-sol som räddade min dag.
I morgon ska vi köpa julgran =)
På söndag ska släkt och vänner gratta Leopold, han fyller inte 21 förens på tisdag men vi hyllar honom i förtid.
Stackars parvel å fylla år dagen före julafton.
Må julens stjärnor lysa över er
friden lägga sig över er boning
och pralinerna svälla över i fat och skål
Stor JuleKram
/Carina
& Co

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar