CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 15 juli 2009

Födelsedag!

Den 15 juli, 1960 pricksis 11.00 såg jag dagens ljus för första gången - en Carina på 2850 gram var född.
Min dag idag inleddes med Perres tassande i trappan, upprepande nysningar (allergi mot blommor) och ett febrilt letande i köksskåpen. En stund senare kom en skönsjungande Pelle in i sovrummet med frukost på sängen, solsken och ett regnställ (!!!) i födelsedagspresent, han är praktisk min Pelle ;)
Å andra sidan fick han en pulsklocka (som kanske inte heller är så romantiskt…) av mig å jag hade dessutom ’vädrat’ att jag behövde ett regnställ.
Att fylla år mitt-i-sommaren har alltid inneburit ’ingen-hemma’, i vuxen ålder har jag löst det genom att vara just ’inte-hemma’.
I år är det faktiskt första gången på evigheter som jag faktiskt (ännu så länge) är hemma.

Så, låt dagen fortsätta
/Carina

P.s
Tack för Facebooks intågande i mitt liv.
Helt plötsligt kommer grattishälsningar från de mest oväntade håll – som sagt, oväntat men inte dess mindre jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar