CLE1960 - Instagram å jag liksom!

lördag 30 april 2011

Premiär !

Grand Premiär !
Yes jag är med matchen - detta mina damer och herrar är mitt första inlägg i Bloggen från min nya och absolut bästa vän “the one and only“ Mr LG.
De e kärlek
I förmiddags var den seriösa delen av mig inne och
avverkade tre timmar på jobbet (hör jag applåder och visslingar ?).
Då när jag åkte in till stan var det blå himmel och sommarvärme (i alla fall med lite god fantasi ), efter avslutat dagsverk kom jag ut till snålblåst mörka moln och kyla.
Jobba vad e de för påhitt ???

Sebban ska föresten till Rålis.
Loppan kontra med att Valborg är amatörernas afton och föredrar middag på restaurang och fotboll.
Men se på tusan nu tittar solen fram.

Later
/Carina

1 kommentar:

  1. Jag behöver en ny mobil. Kanske ska kolla på en LG.....Ha en fin Valborg! Kram

    SvaraRadera