CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 19 augusti 2011

Etapp 6

Då var vi där - Etapp 6
Bättre nummer finns inte.
Göra något riktigt njutbart är som att ha bra sex.
Äta god mat, dricka gott vin blicka ut över en vacker vy.
I det här fallet handlar det njutbara om Ullared.
Öhh… Ullared!?!
Yes my friendsjag älskar fenomenet Ullared.
Hela paketet.
Mycket skräp, mycket krimskrams och mycket bra som är mycket billigt.
Här kan man sina grejer.
Ett enormt antal kassor, stora kassar och arbetsmyror som ständigt fyller på varor i hyllorna.
En lyckad shopping kräver mätt mage, ingen tidsbegränsning och att en fullständig harmoni råder.
I år prickade vi in dem alla.

En av mina bästa saker är annars skor.
Inne på Ge-Kås finns inga dojjor men väl i de ’hang-around’ butiker som har växt upp som flugor runt Ge-Kåshangaren.
Här finns både hästshop, hundshop, sportshop, porrshop och allt annat i shopväg.
För min del är jag speciellt nöjd med skoshopparna.
Efter en dag i handelsträskets mecka kände jag mig mätt och nöjd.
Och självklart fick vi med oss en himla massa saker som vi inte hade en aning om att vi verkligen behövde.
Vet inte om jag ens behöver nämna det men Ullared är en HISS - solklar HISS.

That´s the thing
/Ulla-Bella
& Morgan







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar