CLE1960 - Instagram å jag liksom!

söndag 14 augusti 2011

Vi två 22

Idag firar vi 8030 dagar tillsammans.
I runda slängar. På ett ungefär liksom.
Alla dessa dagar har vi förstås fysiskt inte varit tillsammans.
Ihop men inte alltid på samma plats.
I samma tid men inte alltid samma sinnesstämning.
Haft det roligt, oroligt och otroligt
Roande, oroande och osannolikt
Skrattat, gråtit, kramats och förlåtit.

Åttatusentrettiodagar blir 22 år gemensamt.
Jädrar i min lilla låda vad jag tycker att det är häftigt.
Sagolikt å på något sätt ofattbart.
Kul, spännande, hispigt, fabulöst och makalöst fantastiskt och mestadels underbart.
Receptet undrar den nyfikne?
Aldrig somna ovänner.
Host host.. Bullshit!
Himla god tanke som inte alls funkar ’in the real world’.
Somna, sov bort det onda och se morgondagen med nya ögon.
Då var då – nu är nu.
Du är här och vi är nu.

Värme, kärlek, glädje, kompromisser, tålamod och humor å så ett schysst samliv, icke att förglömma.
Ouups, lät väldigt pretantiöst, men sant...
Se varandra.

Mitt hjärta bubblar fortfarande när Perre säger ’vi’ om oss.
Tack-för-dessa-22-ser-fram-emot-de-kommande-52
/Carina


5 kommentarer:

  1. Hej!

    STORT GRATTIS!
    Fantastiskt och helt underbart.

    Kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis till dig och Perre!

    I dagens samhälle är detta en bedrift, att hålla ett förhållande i gång så länge. Har man varit med lite så vet man att förhållanden måste vårdas och underhållas regelbundet.

    Det har ni verkligen lyckats med. ;-)

    Kraaaaaaaaaaam

    PS. Jag har skickat in en intresseanmälan hos Bina till årets riksträff i Gbg. Gör det du med så kan du dela hotellrum med mig.. DS.

    SvaraRadera
  3. Grattis till 22 år ihop! Bra gjort! Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till era 22 år! Fasiken vad kul.

    SvaraRadera