CLE1960 - Instagram å jag liksom!

söndag 16 oktober 2011

Farsta IBK - Huddinge IBS

Det blev ingen bra start på innebandysäsongen.
Det blev katastrof.
I alla fall en mindre lyckad variant.

Med god marginal intog jag Sjöstadshallenvilket isig måste ses som en mycket bra start.
Men sen började strulet.
Sjöstadshallen har inte mer än sisådär 5-6 år på nacken.
I mina ögon bör en sådan ny hall ha trådlöst internet, ett riktigt schysst seck och mer än en bra ljudanläggning
Ljudet var kasst.
Micken låg och surrade och störde.
Jag hade ingen täckning med mitt Telenor bredband, vilket är sjukt dåligt eftersom vi knappast befann oss i några djupa skogar.
Lätt panikslaget ringer jag Perre och han störtar över med vårt andra trådlösa alternativ, Tele2.
Samma usla resultat.
Pinsamt.
Mao ingen onlinerapportering.
Fast vet inte om det egentligen var det värsta.
Näe, det tyngsta för dagen var nog den svidande förlusten mot Huddinge och det faktum att Farstaspelare (ja ja… för mig å en massa andra f.d 'kända' Farstaprofiler) i stort sett var inblandade i samtliga Farstats hmf... Huddinges mål.
Sådant tynger ett Farstahjärta.
Hur skall detta månne sluta...

Då var kvällen hos Åsa & Lasse i lördags betydligt trevligare.
God MAT och framförallt MYCKET mat.
Icke att förglömma drycken.
Misstänkte att det skulle blir så.
Ibland får man nämligen 'äta upp’ sina uttalanden.
Rejält!

Imorgon börjar livet
Jobbarlivet.
Har packat väskan.

Lite Söndagsseg
/Carina

1 kommentar:

  1. Kul med innebandy - jag saknar basketmatcherna. Har inte tid. Jag som älskar att bara vara, sitter nu med näsan i böckerna mest hela tiden. Tråkigt som fan!

    SvaraRadera