CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 29 april 2009

Dementi!

Nix, det var inte jag!
I veckans ’Mitt-i-Söderort’ står det på förstasidan att en ’stackars’ P-Lisa hade blivit hotat på sitt ’arbete’ och att personen ifråga även hade försökt att köra över henne.
P-Lisan är nu rädd för att återgå till sitt ’arbete’ och kommer troligen söka nytt jobb, himla synd tycker jag – hmpf…
Ja jisses, nog för att jag inte riktigt har så mycket till övers för denna yrkesgrupp men att gå till handgripligheter har jag ingen tanke på, nej, nej – det får räcka med att spy lite verbal galla över dem istället.
Så, med tanke på mitt förra inlägg vill jag här med dementera eventuella misstankar om att jag skulle vara den skyldige =)

P.s
Man kan även läsa att Lapplisorna i Farsta Centrum nu ska bli snällare…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar