CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 21 april 2009

Glader !?!

Facebook är fyllt av mer eller mindre (o)viktiga quizes (för övrigt ett ord som jag tills för några år sedan knappt visste att det fanns...).
I den senaste i raden av tidsfördriv tog jag reda på vilken av Snövits sju dvärgar jag var, en fråga som jag länge grubblat över - joru så att ehhhhh..
Svaret blev i alla fall 'Glader', det med motiveringen:
'Du är en riktig glädjespridare!
Människor i din omgivning älskar att umgås med dig. Du är positiv, trevlig, och glad. Hur kan man inte tycka om dig? Det enda du borde tänka på är din figur (nähä...)
För matglad är du säkerligen!'

Alltid glad - nja, jag vet inte det ja, tror nog att jag båda kan vara knepig å butter!
Men en sak är säker, livet blir lite lättare om man försöker leva det med ett leende på läpparna.
Ha en bra dag
/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar