CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 1 december 2010

Så ska en slipsten dras...

Underbart, helt underbart.
Hinner inte mer än förfasas över det faktum att mina läsare lämnar mig förens ni. Mina kära läsare känner ert ansvar och i välmening (och sympati får man förmoda) fyller på min lista.
Varma känslor sprider sig genom min frusna själ.
Jag tackar allra ödmjukast de nytillkomna stödläsarna för ert engagemang. Ljuvligt.
Idag är det kallt. Det är också underbart. Och ljuvligt. Fast på ett mer kylslaget sätt.
Ni vet, det är så vackert ute att man blir religiös och det garanterat bästa är att det definitivt är myggfritt.
Gillar inte mygg. De är hemska varelser som har till huvuduppgift att göra oss homo sapiens till galna fäktande sura individer.
Myggor är sååå ’partykillers’ - de borde förbjudas.

Odd Molly däremot är något av ’partymingelskaparsnitsare’, fantastiskt duktiga på att designa snygga sommardressar men det som de totaldominerar på är koftor.
En sådan här dag är det framföralt koftorna jag vill hedra.
Här med hyllar jag alla deras koftmakare och jag känner mig mycket nöjd över det faktum att jag har flera av dem i min ägo (alltså inte skaparna utan produkterna).
Ännu är dagens klädval något så okonventionellt som långkalsonger och myströja men framåt kvällen då Helenes Krog åter ska intas kommer minst en Odd Mollykofta åka på.
Vilken är i nuläget oklart.
Vill ni få ett gott värmande skratt har jag åter möjlighet att plocka med er på min VIP-lista.
Hör av dig på 0709-940765

Reserverad
/Carina

2 kommentarer:

  1. Jag måste skratta lite. Jag skrev en kommentar här om dagen då du saknade en av dina följare. I dag kom jag på att jag inte står som följare och jag fixade till det snabbt:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Garanterat myggfritt här med;) Fryser som en hund och uppskattar INTE kylan. Ha det så kul i kväll:) Kram

    SvaraRadera