CLE1960 - Instagram å jag liksom!

måndag 20 juni 2011

Dagens cookies tips!

Men hur kan man vara så in i vassen trött?!?
Somnade ovaggad redan runt nio men fick ändå ta i ända från tårna för att ta mig över sängkanten imorse.
Hade känts bra om jag hade kunnat skylla på en hektisk helg – men nu…
Jag har inte gjort ett levandets dugg.
Har; med tunga lufsande steg gått hundpromenader, suttit som en heffaklump i solstolen och legat i soffan och surplat vin.
Min effektivitet var således varit totalt minimerad.
Det enda vettiga (nåja, om just det kan man säkert tvista) var att gå igenom landets OM-bloggar – något som jag, synd och skam varit usel på under det senaste halvåret.
Hur som helst märkte jag att det på vissa håll fortsatt var stora svårigheter att lämna kommentarer.
Grymförjäkla irriterande, om jag får säga det själv.
Så efter att ha googlat och meckat lite kommer här en lösning på det hela, (eller lösning å lösning, snarare ett sätt att komma runt problemet).

Som det så tjusigt beskrivits ’vi’ har problem med autentisering och med filtrering av cookies (solklart, eller hur!).
Gör så här:
1.
Lämna din kommentar och logga in med ditt Gmailkonto som du brukar.
2. Men, kryssa INTE i "Kom ihåg mig".
Det hjälpte mig!

Om inte hjälper, prova följande:
1. Rensa cachefiler, cookies och historia - starta sedan om webbläsaren.
2. Lämna din kommentar och logga in med ditt Gmailkonto som du brukar.
3. Men, kryssa INTE i "Kom ihåg mig".
De bör hjälpa er andra!

Supporten
/Carina

12 kommentarer:

  1. Bra skrivet i förra inlägget, önskar dig en fin sommar!

    SvaraRadera
  2. Du kommer inte att ångra dig, det är attans så smarrigt och lätt att göra också.

    SvaraRadera
  3. DET var som f-n:) Tack! Du är en klippa:) Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för rådet, äntligen kan jag kommentera med mitt google-konto igen!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Du är KUNG! Länkar upp till dig

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Ah! Du är ju en pärla! Tackar, nu kan man ju kommentera som sig själv igen då :)

    SvaraRadera
  7. Men wow vilken hacker du är, impressed yes I am! Det svåra är ju nu att JAG ska göra detta. Rensa cacheminne...hmmm, men jag är inte sån, jag ska ge mig på et! Kram och tack

    SvaraRadera
  8. Hej Bina,

    Jag är intresserad av din dolce skirt i powder, om den finns kvar? Undrar om du kan mäta runt om linningen utan att töja resåren? Jag undrar också hur lång kjole är?

    mvh Yvonne
    mail yvis65@hotmail.com

    SvaraRadera