CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 7 juni 2011

Kick Out Pictures

Gröna Lund
Det var alltså här vi skulle trivas och vänslas.
Ha det lite festligt
Bli lite wild and crazy
Många bollar i luften, rulla rakt, ha siktet rätt inställt
och vara beredda på att slå hårt på uppstickare i form av bävrar.
Ganska träffsäker beskrivning – om jag får säga det själv.

Team Carina bestod av två fiffigt finurliga tekniker, ett fysiskt fenomen som just sprungit maran och en cool klurig projektledare Å så jag då.
Var laget ute efter förstaplatsen drog mina lagkamrater värsta grymma nitlotten.
Jag är en usel förlorare och har för att uppnå själslig sinnesro jobbat på att slipa bort alla tendenser tävlingsinstinkt. I trygg förvisning om att solen går upp imorgon oavsett hur många bollar jag petade ner i en sliten soptunna tog jag mig an de uppgifter som stod framför mig.
Det gick väl sådär...
Å andra sidan fick laget en strukturerad lagledare med charm och god organisationsförmåga, väldokumenterade grenar, bra lagmoral med stränga uppmaningar om täta drickpauser (man vill inte att laget riskerar vätskebrist i värmen).

Näe strunt i poängen (visste ni föresten att det var kon som var påängen?!?)
Det roliga är att äta gott (även om jag fortsatt är något skeptisk mot maten, min mage är ännu sig inte lik), dricka vin (mindre skeptisk) och le mot kameran (totalt oskeptisk).
För den intresserad, (sannolikt en skara av medföljande kollegor och före detta kollegor) - här följer en hel drös med mer eller mindre smickrande bilder från Kick Outen (mer bilder).

Kick some …
/Carina




3 kommentarer:

  1. Kramar från en som kategoriskt vägrar att ställa upp i några som helst tävlingar där jag inte har en rimlig chans att vinna :D Skit samma vad det är för tävling: plockepinn eller Marathon - kan jag inte vinna så blir det inget av! Alltså inga Marathonlopp för mig ;)

    SvaraRadera
  2. Glömde - men jag är ju sjuk! - du är väldigt bra på att le - jag blir glad när jag ser dig på bild :)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag är en stinkans dålig förlorare, undviker helst sånt där! Men ni ser ju glada ut:) Kram på dig!

    SvaraRadera