CLE1960 - Instagram å jag liksom!

måndag 31 oktober 2011

Hallå Halloween!

Måndag och en hel helg till ända.
En timmes extra sömn men inte tusan gjorde det någon skillnad.

Igår var det secktime igen, Sharks vs Hawks
Denna gång gick det bättre.
Men efter 0-0 i första var det på gränsen att jag började misströsta, att det ska vara så svårt...
Sen ordnade det upp sig.
Efter slutsignalen kunde en härlig vinst med 5-1 noteras.
Det tackar vi för!

I helgen gick folk lösa med diverse utstyrslar i tron att det var Halloween.
Men jag vet bätttre.
De e dag som det är dagen då man ska spöka ut sig, luras och leva rövare.
Så bara för er skull har Perre och jag satt ihop en liten video.

Håll till godo
Moohhaaahhhaaa...
DJ Carro
& Perkula

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

1 kommentar:

  1. Så klart du har rätt, jag tänkte också lite på det där. Men tusan vilken läcker och glad häxa du skulle vara!
    Kram

    SvaraRadera