CLE1960 - Instagram å jag liksom!

söndag 10 juni 2012

HM

Flikar in några bilder från HM´s stämma.

Den gick av stapeln någon gång i början av maj.
Minns inte datum mer än att det var okristligt kallt ute.
Huamej!
Den hölls (vilket den har varit i årtionden) i Victoriahallen på Älvsjömässan – eller som det korrekt skall heta, Stockholmsmässan.
Kan vara envis som en röd gris när det gäller namn.
Hette det Älvsjömässan från början kommer det i mina öron alltid heta Älvsjömässan.
Negerbollar heter negerbollar.
Canal+ heter FilmNet
Det heter Herrallsvenskan och Damallsvenskan
HM heter Hennes&Mauritz
Osv...

Nåja, stämman gick strålande.
Knappa 1000 personer passerade vår entré.
De mest hagalna aktieägarna försökte sig på att begära sin goodiebag redan efter att dagordningen var dragen.
Men se icke.
De rutinerade HM:arna höll ståndaktigt i påsarna tills sista punkten var avklarad.
Uthållig och plikttrogen som jag är höll jag ställningarna tills siste man lämnat platsen.
För det fick jag en egen lite påse innehållandes två stycken handdukar.
Värda att vänta på.
Förstås
Iklädd In Wear
/Carina

1 kommentar: