CLE1960 - Instagram å jag liksom!

lördag 9 juni 2012

Å sen var de Valborg

Same procedure as last year!
Det är lite så vi jobbar.
Vi gör om saker – speciellt de trevliga.
Det blir lätt så.
Ni vet.
Man blir äldre.
Man skaffar sig (o)vanor och rutiner.
Man blir bekväm.

Å det är ju rätt bekvämt att vara hemma.
Brorsan & Co tycker att det är bekvämt att komma hit (hela gänget har egna rum här).
– även denna Valborgsmässoafton firades på Skrattmåsresidenset.
Perre – vanan trogen, jobbade.
Jag – vanan trogen gick brandvakt.
Ja, det var väl allt.
Å så lite bilder som bekräftar det hela.

Ja-jag-vet-att-jag-ligger-ungefär-en-dryg-månad
efter-i-mitt-uppdaterande-e-bara-lite-seg.
Liksom
/Carina

































Tänt OCH Släkt!

1 kommentar:

  1. Tja, bättre sent än aldrig va`? tur jag inte bloggade runt valborg iaf. Då hade jag visat en totalt svart bild med en orange liten prick i mitten, så bra blev mina bilder (ja, för ni kom ju typ en timme försent till bålet) Klem och fortsatt fin helg!

    SvaraRadera