CLE1960 - Instagram å jag liksom!

söndag 10 juni 2012

Hunkydory

För evigheter sedan hade jag ett inlägg om kläder till försäljning på bloggen.
Bla. ett Hundkydorylinne.
Himla fintmen inte jag.
Provat sälja det i stort sett oanvända linnet i omgångar men inte lyckats.

Gillar Hunkydorykläderna men har svårt att hitta modeller som känns som att de gör min kropp rättvisa, dessutom tycker jag att de är förskräckligt dyra.
Nu kan jag knappast påstå att Odd Molly är billigare, snarare tvärtom – men de kläderna känns trots allt mer arbetare.
Hur som helst så fick jag på mailen ett brev från en Ludvig.
Denna Ludvig dammsög bloggvärlden på inlägg om Hunkydory och hade hittat min blogg.
Detta säljinlägg renderade i att jag kunde få rabatt på deras nystartade webbsida.
Det stod så här:
’1. Först och främst, bli medlem på vår sajt. För att göra detta, klicka på "Bli medlem" längst uppe till vänster och skriv in förnamn, efternamn och din egna mail. Du kommer få ett mail med lösenord (byt gärna till något du kommer ihåg!).
2. Vårat krav är helt enkelt att du lägger upp en klickbar länk till Hunky Dory på blogginlägget där du skrivit om oss.Det är viktigt att länken ska vara följande: http://shop.hunkydory.se/web/Online_Store.aspx
Skulle kunna se ut såhär: hunky dory
3. När detta är klart, maila mig igen med ditt eget förnamn, efternamn och mail, så lägger jag så fort jag kan upp en personlig rabatt (20%) för just din användare.
Om du har ett annat ställe på din blogg som kanske passar bättre för ändamålet får du givetvis lägga upp länk där istället, glöm då bara inte att meddela mig om vart länken finns.
Rabatten gäller till den 15 juni.
Mvh,
Ludvig’

Ludvig verkar vara en trevlig prick.
Men jag har inte följt hans rekommendationer.
Skäms lite...
Tycker att det är lite lustigt att man erbjuder en rabatt på en inlägg där jag försöker bli av med grejerna!?!
Något udda sätt att erbjuda potentiella köpare en rabatt på 20% och en rätt billig peng för att marknadsföra sina produkter.
Nåja – nu har jag gjort en himla massa reklam för dem.
I alla fall.
Å det bjuder jag på.
Alldeles gratis.

Hunkysunday
/Carina
P.s kändes som jag var tvungen att bjuda på en bild när jag faktiskt bär ett plagg från dem, får bli en semesterbild i en favvoklänning.

6 kommentarer:

  1. Tycker inte du ska ha dåligt samvete gentemot denna Ludvig. Han kunde gott ha läst inlägget innan han började slänga rabatter omkring sig=)

    SvaraRadera
  2. M, vi håller med här i regnet, verkar lite väl omständligt också. Det där med fotoutmaningen, det var Josanne som slängde ut den och vad jag förstår, får alla vara med..tycker det är rätt roligt, precis som när bloggaren ställer frågor. kom loss liksom "jag är full av svar" som Kajan (HippHipp) sa.. klem

    SvaraRadera
  3. Samma för mig, jag hade skrivit om att jag hade missat en Hunky Dory, på Tradera och det hittade han.

    Ha det!

    SvaraRadera
  4. Haha, hos mig hade han lyckats hitta ett två år gammalt inlägg där jag skrev att en butik bland annat hade Hunkydory på rea. Jag trodde faktiskt det var ett skämt, det där mailet.
    Härlig bild, btw!

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Jag fick samma mail. Och länk till ett urgammalt inlägg. Som grädde på moset kallade han mig Moa så speciellt noga hade han inte varit;) Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har också fått samma mail. Han hade hittat mitt inlägg från år 2009 som han ville att jag länkar till...

    Verkar vara en duktig kille :)

    SvaraRadera