CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 14 augusti 2012

23 Idag!

Det finns ett uttryck som säger ’det är bättre att lägga liv till åren än att lägga år till livet’ eller om det var ’det är bättre att lägga liv till dagarna än dagar till livet’, eller varför inte ’livet är inte dagarna som gått utan dagarna man minns’?
Alla dagarna.
Äh – hur som helst har jag som bekant inga större problem med varken det ena eller det andra.
Och även om både dagar och år går så finns det något som består.
Jag och Perre & Perre och Jag!
Varje dag!
Så nedrans coolt.
Jösses vad jag älskar den människan.

Med en viss stolthet kan jag meddela att vi, Jag och Perre & Perre och Jag.
Idag lägger ytterligare ett år till våran redan gedigna samling av dagar och år.
Idag är det 23.
Tjugotre fantastiska år, ibland tuffa år, år fyllda av skratt och gråt, sorg och glädje men mest massor av kärlek och värme.
Jag känner hopp och trygghet, tillit och framtid.
Jösses vad jag älskar den människan.

Vi två
/Carina
&Perre

4 kommentarer:

  1. Grattis, mina favvonollåttor! ;-)


    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Och grattis:) Kram

    SvaraRadera
  3. Fina ni är, stort GRATTIS! läst ifatt lite och vi håller givetvis med om att man måste tycka om saker, även sån´t man inte känner till, men åtminstone ha en åsikt, finns ingen anledning att för den delen stå på barrikaderna, men nog har man väl åtminstone en tanke, även om man inte alltid uttalar den? Annars skulle jag gärna velat se dig försöka "komma undan" i affären. Eftersom du också läst på om ketchup, vet du givetvis att Heintz är den godaste ;) Klemar från Maddox

    SvaraRadera
  4. wow... 23 år tillsammans...det är kärlek det.

    Kramar till er båda

    SvaraRadera