CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 31 augusti 2012

Fredagsfaråflyg

Helt seriöst.
Denna sommar är den första sommaren (såvitt jag nu minns) som jag inte har badat en enda gång.
Det är helt galet, jag somt glatt brukar plaska runt som en valross i havet och känna mig som en sjöjungfru.
Har aldrig varit en badkruka, tvärtom.
Lite kyla i vattnet är sällan ett hinder för mina vattenövningar, förutsatt att lufttemperaturen mäter en någorlunda rimlig gradtal.
Men som sagt. Inte denna sommar.
Vart är världen på väg?
Det här känns inte bra.
Läste om kommande höstdepressioner och förestående sjukdomar, allt på grund av bristen av värmande solstrålar.
Det här måste vi råda bot på.
Min kropp behöver energi, solenergi.
Tror verkligen att solenergi är framtidens energikälla.
Varför skulle annars detta med ljusterapi vara så bra och stärkande.
Å varför är jag såå mycket snyggare när jag är solbränd.
Liksom.

Så av värmande skäl blev det inget Fredagsmail denna vecka.
Sorry folks!
Loppan håller ställningarna
Sebban sympatiserar.
Mamsen följer upp
Å vi ämnar att njuta.

Kalimera
/Carina
& Perre













Som lite kuriosa kan jag meddela att detta är mitt 801 inlägg i bloggen - inte illa, om jag får säga det själv. Återkommer när det är hundra!

1 kommentar: