CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 9 april 2009

Sportnik over and out

Jaha, då var det dags igen…
Efter ganska exakt 7 månader på Sportnik tog det roliga slut.
Det innebär att jag från och med denna vecka är uppsagd.
Den officiella anledningen är arbetsbrist, den mindre officiella är akut ebb i kassan.
Sportnik kommer att leva vidare men för mig väntar tre månaders uppsägningstid.

Känns väl lagom roligt att göra den här resan igen :(
Meningen är att jag nu glad och entusiastiskt ska klottra ihop ett schysst CV och sedan tjoandes kasta mig ut i en värld av arbetssökande.
Men… nä, inte idag…
Jag tillhör den kategori av människor som till fullo tror att allt i livet har en mening, bara lite svårt att för stunden se eller förstå den - men… den dyker upp, var så säker.
Kanske inte idag och kanske inte i morgon… men plötsligt fattar man sammanhanget.
Livet är lite som en trisslott :)

Nu e de Påsk!
Får helt enkelt ta och damma av kvasten och ta en flygtur till Självömkeberget, sitta ensam och kuckelura och bara för en stund få tycka att jag har haft ett snäpp för mycket otur…
Jag kanske till och med blir lite wild and crazy och totalt struntar i allt vad GI heter, eller varför inte köra Påskvarianten av GI: Godis Imassor – he he…

Allt blir som sagt inte som planerat.
På måndag och tisdag är det visning av Leopold och Johannas lägenhet på Smedsbacksgatan.
Gå gärna in och kika på den, du hittar den här!
Sen får ni hålla tummarna för att visning och försäljning går bra.

Ha en wunderbar påsk
Kram
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar