CLE1960 - Instagram å jag liksom!

söndag 3 juli 2011

For Sale!

Härförleden hade jag ute lite swappförslag här på bloggen.
Fick några erbjudanden om försäljning men inga byten.
Nu var jag trött på grejerna och tänkte att det var lika bra att göra slag i saken.
Sälj, sälj, sälj!
Då min egen blogg lever en ganska undanskymd tillvaro insåg jag att för att få något resultat (utan att behöva blanda in dyra Tradera) måste jag gå över ån efter vatten.
Å vem vänder man sig inte till om inte den bästa.
Odd Mollybloggarnas Rolls Royce.
Prima Bina hade vänligheten att lägga ut mina plagg i bästa skyltfönstret - inlägget hittar ni här.
Några saker är redan sålda.
Det tackar jag extra för.

Helgen har ägnats åt något som sällan görs (i alla fall inte av mig) - nämligen trädgårdspyssel.
Jag är grymförjäklig på att dekorera, pynta och fixa men när det gäller grovgörat som ogräsrensning, klippning och ansning så är jag nästintill helt jädrarns värdelös.
Det ligger liksom inte för mig.
Tack och lov har denna ådra med åren vuxit fram hos Perre.
Han, asfaltsbarnet (jodå han är uppvuxen i hus han också men däremot har väl detta med trädgård tidigare inte varit hans starka sida) har nu blommat ut till att vara något av områdets egen hustomte.
Här donas det mest hela tiden.
Och han gör det med den äran.
Jag gillar det.


Asfaltsblomman
/Carina

2 kommentarer:

  1. Den 16:e fungerar bra...sol är lovat och grillen kommer vara glödhet...

    Varmt välkomna till de djupa skogarna

    Fredrik
    &
    Maria

    SvaraRadera
  2. Ursäkta hjärnsläppet....menade förstås 11-12 juli.....

    Semesterseniliteten är skoningslös

    SvaraRadera