CLE1960 - Instagram å jag liksom!

måndag 4 juli 2011

Jag, en vinnare!

De e nu det händer
de e nu det vänder...
Jag är så till den milda grad usel förlorare att jag ägnat många år åt att sudda ut det mesta av tävlingsinstinkt.
Alla förluster blir personliga förluster.
Trots denna numera smått obefintliga ådra lämnar jag troget in Lotto varje vecka, (spelar man inte kan man inte vinna - solklar logik), jorusåattehh...
Då och då deltar jag i någon tävling.
Mest på skoj, 'jag vet ju ändå att jag inte har en chans'.
Tydligen var jag på skojshumör när jag besökte Dr Molly för en tid sedan.
Å tydligen deltog jag i någon tävling och tydligen vann jag.
Alltså läs igen, 'JAG VANN!!!'
Presentkort-på-trehundra-rixpiggisar-hos-Exklusiv-Vardag
Vad sägs om det va!

Lycklig som ett barn kastade jag mig över Exkusiv Vardags webbplats.
Sökte och synade.
Till slut föll mitt val på en klänning från Cream, modell Julia.
En skapelse i romantiskt rosa.
Kommer passa mig perfekt host, host...

Lucky Me
/Carina

5 kommentarer:

  1. Grattis gumman!

    Så fin du ska bli i Gammelbo nästa vecka. ;-)

    Längtar...nu ska jag hoppa tillbaka till sängen och kurera förkylning och magkatarr så jag kan äta som en häst när ni kommer.

    Kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Grattis:) Fint köp för vinsten! Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis!
    Och grattis till Pelle!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Men grattis!!
    Klänningen är ur söt!!

    Hälsningar
    Mille

    SvaraRadera
  5. Grattis! Klänningen är hur fin som helst.:)

    SvaraRadera