CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 1 juli 2011

Fredag 1 juli

Ett uppdrag som skulle vara i 6-8 veckor blev till närmare ett halvår.
Tre stämmor blev till tio.
Har gått från att ha nollkoll på bolagsstämmor till att ha stenkoll på inpasseringar och fullmakter.
Inte nog med det, det har varit fantastiskt intressant, spännande och roligt.
Å vem tusan hade trott det?!?

Men nu ät det dags att saga morsning och goodbye!
Känns märkligt.
Lite vemodigt.
Det här är ju ’mitt’ jobb - är en i ’gänget’.
Känns mer som jag går på en välbehövlig semester och att vi ses framåt sensommaren igen.
Jag slutar inte – jag gör bara ett uppehåll liksom.
I alla fall till på måndag.
I jakten på det perfekta förrådet fick jag möjligheten (hmpf..) att tillbringa ett par dagar med att sortera, katalogisera och memorera allt material från den gångna säsongen.
Vad gör man inte för lite extra cash liksom.

Första juli.
Hallå, vem snodde juni?
Både jag och Pelle firar födelsedag i denna vackra månad.
Han får sin present lite i förtid, närmare bestämt idag.
Ikväll ska vi på konsert - Pelles favoritband alla kategorier Toto.
Må alla regnmoln skingras och solen lysa över Solliden.
Annars är det lugnt.
Sönerna har jag ingen vidare koll på.

Rosanna/Africa/Hold the line
You namn them, I sing them
In concert
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar