CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 29 september 2011

Dan före dopparedan!

Tog en vända bland de bloggande medsystrar som i helgen ska samlas.
Ivrigt planerades allehanda kombos.
Min obstinata sida funderade allvarligt på att köra H&M från topp till tå.
Bara för att jag kan.
Fast det kan bli fånigt och kanske uppfattas som nonchalant.
Och det vill jag inte.

Måste erkänna att jag har dålig (för att inte säga usel) koll på de som kommer, vet inte ens antalet.
Förutom Javabönan då, vi ska trots allt kampera ihop.
Känner mig förövrigt inte helt bekväm.
Håret är mellan två frisyrer.
Ordet träning har tagit timeout från min vokabulär
och garderoben känns bonnig och fantasilös.
Ähh, skärp dig – ta det som det kommer.
Allright!

Vilka kommer jag att hissa och vilka kommer jag att dissa?

Det skall bli kul att träffa Bina, en initiativtagande driftig person som är duktig på att få saker och ting gjorda. Gärna till sin fördel – vilket inte ska tolkas som någon nackdel.
Sen ska det bli kul att träffa Doktor Molly, en respektfull ekologisk tjej som verkar vara trygg i sig själv och sina åsikter (något säger mig att hon har ett finger med i spelet i val av middagen).
Det är i alla fall min känsla å hehe kanske är jag helt ute och cyklar och inte kommer ha ett enda rätt.
Det vore så typiskt mig.

Förbryllad
/Carina

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Ni får det säkert jätte bra.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Det är inte bara din garderob som känns fjuttig. Jag tror jag får gå på träffen naken... ;) Jag är lite nervös, men vet inte helt varför.
    Ses på lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha! Restaurangen tipsade en kompis om och maten har dom faktiskt valt! Men jag tycker verkligen den verkar ok! Ska bli sketaskoj att träffas! KRAM

    SvaraRadera
  4. *fnissar högt*

    Japp - Dr Molly är skyldig till middagen! ;)

    Japp - Skall Bina agera så skall Bina välja ;)

    Längtas efter att ses.. H&M-klädd, otränad eller med håret i något ostyrig frisyr..du det skiner jag blanka fasen i. Det är MÖTET som är det viktiga juh.

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Du har väl många fina Mollysar att hänga på dig! Blir nog bra vilken du än tar. Ha det så himla roligt nu! Även om jag och Josanne inte är där;) Kram!

    SvaraRadera
  6. Kram! Har du den snyggo-grandmasen =) Lyckos dig!!! Ses i helgen!!!! Kram!

    SvaraRadera