CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 31 maj 2012

Å sen fyllde Katarina år...

Ja se tusan.

Enligt min bloggtideräkning är vi fortfarande kvar i mars.
Just dessa bilder avser den 23 mars.
Men har man bestämt sig för att fylla bloggen med en massa opublicerade bilder så får Ni.
Mina läsare helt enkelt finna er i det.
(Man kan även välja att inte läsa – självfallet hoppas jag att ni inte ser det som ett alternativ).
Sen kan man starkt ifrågasätta huruvida det ligger något intresse i att visa gamla bilder på människor som troligen inte är ett dugg intressanta för andra än för just dem som var med.
Men – bättre sent än aldrig (en devis som ligger som en röd tråd genom mitt liv).
Perres syster Katarina fyllde år, några fler än jag.
Det firade vi på Enskede Wärdshus.
En otroligt mysig restaurang men god mat och väldigt fin miljö.
Absolut värd att ta sig från stan till.

Grattis i efterskott
Typ

/Carina
Perre
& Co

1 kommentar:

  1. Grattis till Katarina!
    Finns Vodkan i rosa flaska med? Visste inte! Tänkte på Linda med när jag fick mailet från Vinguiden.
    Kram

    SvaraRadera