CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 28 juni 2012

Reor...

Nu är de här igen.
Reorna!
De där hemska fantastiska lockande och tidskrävande reorna.
De där reorna man längtar efter, som man suktar efter, som man fasar inför och som man inte kan vara utan.
Reorna som i ett trollslag kan köra ens ekonomi totalt i botten.
Dessutom precis alldeles lagom till semestern ska börja.
De vet hur de ska göra - de där reaexperterna...
Höll mig i flera dagar.
Kände mig stolt och vuxen
Men så kom lönen och allt sattes på sin spets.
I flera dagar har jag vankat som en katt runt het gröt.
Spanade in de tilltänkta offren.
Och idag slog jag till.
Alltså 50% är dock 50%

'Vill passa på och skicka arga blickar till bla. Nilsson Shoes som rear med 20%, Ecco som rear med 30 och Åhlens som även de envisas med fjuttiga 30%.'
Skäms på sig.

Nej tacka vet jag NK.
Där kan de sina saker.
Knallade hem med en Cortez parka jacket i Almost Black.
Bra saker med den jackan är följande.
1) Lagom lång och luva
2) Fickor i brösthöjd, skönt att stoppa in händerna i
3) Blixtlås som man kan dra ända upp till nästippen.

Sånt gillar jag.
/Carina

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Och dessutom så är den ju snygg.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  2. Vad kunde du annat göra? Du TJÄNAR ju på att köpa den ju!

    SvaraRadera
  3. Håller med dig! Minst 50% ska det va! Vill också ha en sån jacka! Kram

    SvaraRadera