CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 20 juni 2012

Tradera - here we go again!

Suck som jag misstänkte.
Responsen på mitt ‘Saleoutinlägg’ var ungefär lika het som glassåtgången på julaftonen.
Nu åkte allt ut på Tradera.
Why not.
Liksom.
Å se vips!
Två av prylarna rök inom fem.
Håller nu tummarna för att resten försvinner de me…

Idag är det Magnolia Strap Dress tajm.
Igen bör väl tilläggas.
Gud så jag gillar den klänningen.
Å så min jeansjacka.
Förstås.

Ska ut med herrarna på jobbet och käka lite.
Något av en välplanerad AW alltså.
Skillnaden är att denna har en hyfsat bitter klang eftersom det även är något av en ’tack-å-avskedsföreställning’ för mig.
Jag ogillar avsked.
Så pass till den milda grad att jag emellanåt gör vad som står i min makt för att undvika dem.
Kan ibland i sammanhanget verka nonchalant.
Kanske till ock med respektlös och likgiltig inför ett avsked.
Gör min sorti i det tysta.
Men nej, nej det är inte lättsinnighet.
Det är separationsångestens baksida.
Jag ogillar avsked.
Starkt.

Fast ofta hjälper det inte.
De kommer ändå.
Avskeden

/Carina

4 kommentarer:

  1. så fin blusen var som du säljer.
    Här har vi haft en underbar dag med härligt strandväder.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. så fin blusen var som du säljer.
    Här har vi haft en underbar dag med härligt strandväder.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Hej snyggig!! Nu åker jag till Gotland. Har packat min vackra klänning + jeansjacka! Se upp Visby "here I come "

    SvaraRadera