CLE1960 - Instagram å jag liksom!

söndag 16 december 2012

Efterlysning & Swapp!

Nu är jag bitter
Sur, arg, ledsen och besviken.
Den senaste tiden har jag hängt obegripligt mycket på Tradera.
Sålt av sånt som jag inte använder alternativt sådant jag inte längre kommer i samt köpt på mig en hel del plagg som jag varit nyfiken på – självklart uteslutande Odd Molly...

En klänning som jag länge önskat mig är Magnolia Dress, helst i multi.
Har varit med och budat å budat, några har jag missat och några har dragit iväg till osannolika höjder..
Här om dagen kände jag att det var min tur.
Det låg liksom i luften.
En multifärgad i storlek 3.
Nu jädrar ska Tradera se på gnistor.
Som en kobra slängde jag iväg mitt högsta bud.
Datorn reagerar å reagerar å reagerar NOT.
Mitt elände till laptop hade för stunden helt enkelt bestämt sig för att gå ner i något slags pausmood.
Nu är denna maskin en ganska ålderstigen apparat – men jösses, varför just nu !?!
Ve och förbannelse.

Så – efterlysning!
Finns det månne någon som har en Magnolia Dress i färgel Multi eller Purple och storlek 3.
Jag är less på att leta och därmed tokintresserad.

Sen var det de där med swappen.
I somras slog jag till på en Cortez Parka Jacket
Fantastiskt söt, skön, tuff och praktisk jacka – I love it!
Om det inte var för en sak, storleken.
Vet inte vad det ibland far i mig.
Har förmodligen en vision om att vara en 2a fast jag gång på gång får inse att jag är en solklar 3a.

Så - swapp!
Finns det någon som är mer pessimistisk än vad jag är optimistisk?
Dvs. finns dent ågon som har denna jacka i färgen Almost Black och storlek 3 men bara behöver storlek 2.
Min är oanvänd (den är nämligen förliten host host….)
Är tokintresserad av ett byte.

Please hör av er på cle1960@gmail.com
Den knubbigt oförbätterlige
/Carina





                                     

6 kommentarer:

  1. Sånt är ju så störigt!
    Synd att det inte är en röd Magnolia i 3 du vill ha, för det har jag en som kan få flytta.

    SvaraRadera
  2. Innan var min dator så opålitlig, när det var något jag måste ha på tradera satt jag med mobilen i högst hugg om datorn la av. En gång blev det så, budade och vann med mobilen när datorn inte ville just dom sekunderna när auktionen gick ut!
    Lycka till!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har klänningen i den färgsättningen fast en 2 om det skulle va intressant.
    mvh
    Anna

    SvaraRadera
  4. -> Hej hej Helen (om du nu kommer tillbaka hit å läser)!
    Jag har varit lite inne även på en röd - dok är jag osäker eftersom jag inte äger ett enda rött plagg för att jag anser att jag inte passar i rött. Fast å andra sidan så är ju denna inte knallröd.
    LÅt mig gärna klura på det hela.
    För dyker inget annat alternativ upp så tror jag tusan att jag slår till :)

    Tack snälla du
    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara att hojta Carina. Skulle du bestämma dig snart så kan du ha den innan jul.
      =)

      Radera
  5. -> Hej Anna Haglund, hittade inget annat sätt att kontakta dig på så jag hoppas att du tittar in här igen.
    Jag har något svagt minne av att jag har provat en 2a och att det funkade, dock var det säkert under en period då jag var några kilo mindre så vet inte om jag vågar chansa.
    Har Magnolia strapdress i en 2a men den å väldigt tajt över bysten.
    Har du möjlighet att mäta så blir jag glad.

    Tack på förhand
    /Carina

    SvaraRadera