CLE1960 - Instagram å jag liksom!

söndag 29 mars 2009

Helgen!

I fredags gick det åt pipsvängen :(
Inte så mycket för mig utan för mer för ’mitt’ lag.
Det var lyckokänsla när laget klev in på plan
Det var fantastiskt när supportrarna nästa lyfta taket
Det var makalöst när målen gjordes
Men tyvärr gjorde Farsta ett mål färre än Finspång.
Suck, att det ska vara så krångligt,
nu kommer söndagseftermiddagen behöva ägnas
åt hysteriska knapptryckningar igen…

I lördags gick det bättre :)
Då var de släktträff, det på pappas sida dvs. Liedholm.
Där var sysslingar och pysslingar som jag knappt visste att jag hade
där var frågesport med kluriga frågor och jättegod mat.
Sammanfattningsvis en trevlig tillställning med lite släkt ’up to date’

Söndagen ska ägnas åt hemmet.
Här ska fixas å fejas.
17.00 intar jag datorposition igen.
Å i kväll kommer Perre hem – JAAAAAA =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar