CLE1960 - Instagram å jag liksom!

måndag 23 mars 2009

Sicken Suddenrysare!

INGEN å då menar jag verkligen att INGEN med minsta lilla Farstahjärta kan ha missat att ’mina’ boyz igår gjorde en bragdmatch.
Det då man på bortaplan inför mängder av småländska Sävsjöfans med dundrande bongotrummor i sudden vann och därmed togs sig vidare till Play Off 2 i jakten på Division 1 platsen.
Jisses amalia vilken rysare, men hur tusan kan man tappa en 3-7 ledning med 6 minuter kvar (!?!), ouiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii – snacka om att dra ut på nervtrådarna så långt det går.
Jag satt som fastklistrad framför datorn hemma och klickade på uppdatera så att fingrarna glödde.
Den största enskilda prestationen stod absolut Tommy för, det genom sitt mål i sudden, men dagens mest effektiva måste ändå Jimmy Asplund varit, rätt skickligt att i andra perioden 06.21 åka ut för obstruktion och 06.31 göra mål =) - allt enligt Händelserappoteringen på nätet.

Så, tack för kaffeveden...
känns bra att min secksäsong ännu inte är över, he he...
Ses i Farstahallen
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar