CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 15 juli 2010

50 år...


Att fylla femtio kan vara pest
men jag ställde till med fest
det hurrades, skålades tills gränsen nåtts
jag är lycklig och fantastiska presenter det fåtts
Åldern tar nog ut sin rätt
men på vänner och kärlek blir man aldrig mätt,
Så för mig var den stora festen
ett minne där du var hedersgästen.

Herrejisses vad tiden går
Kan knappt fatta att jag idag blir 50 år
Bor på Kurortshotellet och gått jag mår
har fått mig en omgång både från hår, tår och lår

Tänk att det fanns en,
underbar person som gav mig chansen
Bjuder mig på underbart SPA
MIN Pelle han är bäst att ha!

Nu skall jag sluta surra
och för mig själv hela dagen hurra!


50 öringen
/Carro

9 kommentarer:

  1. Orättvist. Du var BÅDE söt som barn och snygg nu!

    Ett stooooort gigantiskt grattis på din stora dag. Må lerinpackningen omsluta dig likt dina bloggläsares kärlek=)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! HURRA HURRA HURRA..fyller i din egna kör. Känner mig helt övertygad att du är värd varenda en av alla uppvaktingar som du hittils fått! Önskar dig åter en underbar dag/kväll tillsammans med din själs älskade!
    Kram

    SvaraRadera
  3. GRATTIS hoppas du njuter i Varberg!! Kramar

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till DIG på DIN dag!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. GRATTIS GRATTIS och ännu mera GRATTIS!!!
    Till den vackraste 50 öringen jag vet!

    SvaraRadera
  6. Hipp, hipp hurra!

    Önskar Eva S

    SvaraRadera
  7. Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Carro´s födelsedag Hurra Hurra Hurra!!!!

    massor med kramar
    Hoppas du ha en njutningsfull dag

    SvaraRadera
  8. Grattis på din stora dag! Snart kan du säga fifty-fucking-something när folk frågar efter din ålder.

    SvaraRadera