CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 14 juli 2010

Och på den fjärde dagen återuppstod hon...

Tänkte att det var dags att lämna ett livstecken =)

Tackalltså, typ så jädrans mycket tack.
Festen var precis hur lyckad som helst.
Jag är överväldigad, mållös, förundrad, förbluffad, förstummad, häpen och ställd över att så många tog sig tiden att komma, över alla fantastiska presenter, över de fenomenala talen och över all glädje som de underbara ljuvliga gästerna delade med sig.
I dagarna 3 (söndagen räknas inte då var jag mer eller mindre icke kontaktbar och utslagen – inte pga det ni tror (dirty minds…) utan för att jag helt enkelt fortsatt var överväldigad, hade en träningsverk som jag sällan skådat och var allmänt slutkörd…) nej, de senaste dagarna har jag försökt att smälta hela kalaset och förstås (ni känner ju mig) städats och fejats – tagits om hand om kvarglömda saker, diskat runt 200 glas (inga plastglas här inte) och allmänt strävat efter att återställa ordningen.
Allt för att kunna lämna ett hem i topptrim till brorsan, vi drar nämligen, alldeles strax till Varberg och Kurortshotellet.

Utförligare rapport om festen, bilder från kalaset och info om morgondagens högtidsdag kommer, är bara fortsatt tämligen segtänkt...

STOR LYCKLIG KRAM TILL ER ALLA
Euforisk
/Carina

3 kommentarer:

  1. Skönt att du överlevde, började nästan bli orolig ;0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Tänkte på dig idag och undrade om du redan åkt till Varberg. Klart det blev en lyckad fest! Ha det så härligt på Kurortshotellet.

    SvaraRadera
  3. Oj vad kul att det blev så bra!! Ha en underbar födelsedag imorgon! Kramar

    SvaraRadera