CLE1960 - Instagram å jag liksom!

lördag 30 juli 2011

Fredagsmailspaus!

Igår var det visst fredag.
Fattar ingenting, det var de ju i förrgår också???
Kan någon vara så vänlig och rätta till tiden. Tack.
Nej det får nog bli så.
Jag tar och kopplar bort, kopplar av och kopplar ur.
Lite semester några dagar eller så.
För övrigt precis lagom tills alla andra kommer tillbaka från sina ledigheter.
Känns märkligt att ha så här sen semester.
Är inte helt bekvämt.

Paketet från Tradera har kommit till rätta (mest menat till den trogen Bloggläsaren)
Provrummet har levererat så här sitter jag i den allra underbaraste Amie dress (även detta till den trogne Bloggläsaren).
I trygg förvisning om att Mamsen flyttar in och ser efter hund och hus ger vi oss iväg på en ny roadtripp.
Denna gång är det Halland som ska få sig en omgång.
Några nätter i Halmstad och några dagar i Varberg.
Lite Vingåker, lite Ullared och lite Freeport ( i gengäld är jag rädd för att det blir MYCKET nedlagda militäranläggningar, flygmuseum, bunkrar och andra mer eller mindre okända platser som jag inte hade en aning om att jag ville besöka) – men vad gör man inte för konsten.
Hmpf, alltså alltså shoppingen.
Semester är att kompromissa och förena nytta med nöje!

Sebban håller sig enligt egen utsago även denna helg hemma, eller i alla fall på farvatten nära hemmet...
Loppan skulle visst dricka snaps i Hälsingland eller vad det var...
Mina bästa gossar!

Paus it is
/Carina
& Perre

5 kommentarer:

  1. Lycka till med både roadtripp, hojköp å annan shopping :) Kan vi hoppas på en bild på Amie dress?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar semester! Ha det gott! Kramar

    SvaraRadera
  3. Skönt att saker och ting kom till rätta! Ha en skön semester:) Kram

    SvaraRadera
  4. Men förra året under din semesterstängd period så ploppade det upp massor med tidsinställda inlägg, så nu i år tänkte jag vara duktig att läsa dem men då fanns inga :-)

    Hoppas ni har en bra semester

    SvaraRadera
  5. ..och nu är det minsann fredag igen... ;)

    SvaraRadera