CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 12 augusti 2011

Fredag, ingen tvekan...

No excuse
Oh no!
Jepp det är fredag. Igen.
Mitt ansvar gentemot samhället har hunnit ikapp mig.
Min sviktande moral tog mig i örat och deklarerade att utföra min medborgerliga plikt. Basta.
Hade det bara varit för bloggen hade det varit enkelt.
Några semesterbilder och lite text om ’här var vi och det var sååå underbart’ så var det klart.
Men nu är det de där med Fredagsmailet.
Här krävs det text. Helst modell bra.
Ni i runda slängar 150 personer som nås av detta regelbundna veckomail har nog inte mina semesterbilder som högsta prio. Snarare förväntas underhållning (å de underhållande semesterbilderna vidarebefordras icke hehe…) – klart att jag gör ännu ett försök.

Har skrivit det tidigare och gör det igen.
Märkligt att de Fredagsmail som innehåller mer eller mindre obscura bilder samt historier som Moder Teresa skulle trilla av pinn för (nåja, om det nu inte vore för att hon redan trillat av pinn) alltid är de mest populära.
Kom inte å säg annat än att vi alla är rätt sexfixerade eller i alla fall sexintresserade (skulle någon av er mot förmodan inte vara de är det bara att beklaga) – även om en majoritet med bestämdhet hävdar att de fortsatt endast kommer i kontakt med ’den världen’ genom herrtidningarna hos frisören.
Få skulle nog erkänna att de har Filmnet (ja, jag envisas med att kalla den så) eller TV1000 för vuxenfilmerna utan självklart är det för ’de trevliga familjefilmerna och bra seriernas skull’.
Vi lever i någon slags tro att så länge vi inte erkänner våra lustar så är vi obefläckade. Yeahh right!
Hur tusan jag nu kom in på detta ämne.
Det är så typiskt mig.
Ett ständigt virrvarr av orediga tankar.
Men ’alltsomofta’ trivsamma.
Fast… flest kommentarer på bloggen har faktiskt inlägg om Odd Molly fått.
Vilket sannolikt betyder att OM-sfären är ett gäng ärbart kvinnfolk, förmodligen rätt pryda. Men trivsamma.

En lagom dos av vardag har inträtt.
Perre är ledig även nästa vecka.
På listan över svårslagna rekord kan läggas att vi på söndag firar 22 år.
Har bjudit in den vanliga klunsen av trivsam släkt till middag.
Inte för att fira just det.
Hoppas kunna se något av mina söner.

Nåja
/Carina


3 kommentarer:

  1. Hade ni trevligt på er semester?

    Jag började jobba i måndags och var SÅ nöjd med att vädret inte var 100% bra! Men perfekt "jobbväder", så det blev kanske inga strandbesök för er, eller?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. ..and she´s back!! :)

    sista semesterdagen är snart slut, eller den tog slut för 21 minuter sedan om man ska vara petig och vissa somliga i min omedelbara närhet tycker att man ska vara det (ja åtminstone ibland tycker jag det) Nu har jag varit på världens snabbaste allsång. 44 låtar på 60 minuter. Omöjligt att återge, men kolla gärna. Det är ett riktigt lyckopiller varje gång. Ha en fortsatt skön helg! kram Maddex2
    Här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=c8-KZZNy_30&feature=related

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka efter semestern! Stort grattis till 22 år! Inte dåligt...
    Kram

    SvaraRadera