CLE1960 - Instagram å jag liksom!

måndag 20 juli 2009

Tiden!

Är det inte märkligt detta med tiden.
Jag vet inte hur ni andra fungerar men ju mindre tid jag har dess mer får jag gjort och om jag har ’all tid i världen’ så får jag ingenting gjort – visst är det skumt?!?
Jag har sedan i juni varit mer eller mindre arbetsbefriad – bara tanken fick mig att frossa i saker som jag skulle passa på att göra.
Nu står jag här i slutet av juli och kan nästan inte nämna en enda av alla mina ’att-göra-saker’ som har blivit gjorda.
Jo föresten, vi har äntligen rensat garaget – därmed har vi också packat upp de sista kartongerna från flytten…
OCH, hittat en massa spännande saker som vi har saknat, tex. gjutjärnsgryta och Toto-dvd´s =)

3 kommentarer:

  1. Tänk dig då när du har ur mycket tid som helst, som jag som pensionär. Planering är för aktiviteter är lösningen.

    Lars Jakobsson

    SvaraRadera
  2. Du kan väl bli ihop me min morsa så ni kanske får nåt gjort!

    Katarina Eriksson

    SvaraRadera
  3. Lasse:
    Hör å häpna, se fram emot att bli pensionär och ha en massa tid, kan då ägna hela dagarna åt en massa planering he he...
    Katarina:
    Öhh, det bästa sättet att få något gjort är nog att ta tag i bitarna - all by myself ;)
    Men tack för tipset...

    SvaraRadera