CLE1960 - Instagram å jag liksom!

lördag 17 oktober 2009

Grattis Åsa!

Skickar en STOR grattishälsning till världens bästa Åsa som idag fyller jämna år.
Vi lärde känna varandra när vi jobbade på N3sport.
Tror vår vänskap började med att jag totaldissade hennes nyinköpta stövletter, ja ni vet sådana hemska saker som ska föreställa en blandning av stövlar och skor, funkar till jeans men INTE till kjol.
Ärlighet varar uppenbarligen längst, jag ser idag Åsa som en av mina bästa vänner och ärligaste personer jag känner.
Hoppas du får en bra dag:
Kram till dig
/Carina
P.s Stövletterna hörde jag i efterhand att hon lämnade tillbaka till butiken he he…

1 kommentar:

  1. Tack så mycket Carina, en otroligt vacker bild du har hittat på mig, undrar vilken firmafest den var från;-)

    Kram

    SvaraRadera