CLE1960 - Instagram å jag liksom!

söndag 4 oktober 2009

We did ít!

Mot alla odds lyckades vi under några stressiga lördagstimmar förändra Sebbans lägenhet från byggarbetsplats till trendig ungkarlslya.
Kände mig bitvis som någon av programledarna från Koja till slott, Bygglov eller Äntligen hemma.
For runt med mopp och trasa samtidigt som jag arrangerade kuddar och ljus.
Som pricken över det berömda fixades fika och snittar till 25 personer, yeahhh…






Nå, vad tycks?
Visst blev det grymt bra :)
Design
/Carina Carter
och
Sebastian Timell

4 kommentarer:

  1. Skitsnyggt Carina! Då vet man vem man ska anlita när man behöver inredningstips :-)

    SvaraRadera
  2. Tina Högberg Justesen4 oktober 2009 kl. 19:20

    Kan man anlita dig???
    Fasen det är ju DET du ska göra!!!!

    SvaraRadera
  3. Tackar å bugar :)
    Åtar mig alla uppdrag med glädje!
    Å visst skulle jag vilja jobba med något sånt där, det 'värsta' är att det finns mängder med anda som har samma amitioner:(
    Så, får nog hålla det på hobbynivå...

    SvaraRadera
  4. Pia-marie Nilsson7 oktober 2009 kl. 11:18

    Du är verkligen en superkvinna!!!!!
    Jätte snyggt!! Det är verkligen sant, det är sådant du ska göra, passar dej perfekt!!!! Kram!

    SvaraRadera