CLE1960 - Instagram å jag liksom!

söndag 20 december 2009

Gårdagen!

Här följer en liten resumé från gårdagens aktiviteter.
Börjar med svaren på frågorna runt min demolerade bil.
1) Bilen är obrukbar, i och med att den blev påkörd så hoppade den två meter fram och två meter åt sidan plus att hela framvagnen blev sned, surt sa räven.
2) Bärgare hämtade den under gårdagen och sannolikt var detta det sista jag såg av min lilla Swift på den här sidan av året :(
Sen var det match – jisses så de kämpade mina stolta sharksare, men tyvärr räckte det inte riktigt ända in i kaklet.
Upphämtning i sista från 2-7 underläge till 6-7 tycker jag ändå man ska ta med sig som något oerhört positivt.
Sen var det ut, ut, ut – ut i vimlet bland julklappshandlande människor, måste säga att det var förvånansvärt lugnt…
Avslutade dagen med en ljuvligt julig snöpromenad – wow och dubble wow =)

Idag ska vi ut och fortsätta vår klappjakt - yabba
Tomtenissarna
Perre &
Carina




5 kommentarer:

  1. Tina Högberg-Justesen20 december 2009 kl. 22:14

    men du klarade dig???

    SvaraRadera
  2. Gud vilket äventyr!! Vad synd om din lilla bil, den var ju sååå fin!! Men viktigt att alla mår bra!!!
    Puss och kram på er snöbubbar!!!

    SvaraRadera
  3. bar ska det naturligtvis vara....

    SvaraRadera
  4. -->Tina: Ingen fara med mig - jag låg och sov vid tillfället. Det här hände runt 04.00 i lördagsmorse.
    --> Pia: Som sagt, vi mår toppen :) Med 'bara' en bil i familjen får Perre agera privatschaufför =)

    SvaraRadera