CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 18 mars 2010

Bloggkoma

Hej på er,
dagarna går…
Befinner mig just nu i någon slags "olycklig-stampandes-byteshandels-oddmolly-koma....."
Känner mig alldeles utpumpad, dock inte fysiskt utan mer mentalt.
Trycker ut mina jobbansökningar utan större resultat, kämpar med vikten som ger ett omänskligt lååångsaaamt resultat å så jobbar jag på att försöka byta mina stora Mollysar till ’sammalikadana’ fast lite mindre Mollysar – tänk att allt detta ska vara så jädrans svårt???
Känner bara för att ligga på soffan och inte göra nånting, ni vet ungefär som när man ätit något abnormt mycket och hamnar i paltkoma, pust – stånk –stön…
Samtidigt vill jag egentligen vandra i skogen, promenera i solen, träffa vänner, storstäda och påskpynta. Men nu står jag här å stampar och det känns som om hela världen står stilla, vill så himla gärna få tillstånd några storleksbyten på ’favvomollysar’ (torkar en tår..), går inte det blir det att sälja å leta nya i rätta storlekarna, vilket känns som en betydligt krångligare procedur.
Vill få de objekt jag har ute på Tradera sålda å framförallt så vill jag att det ordnar upp sig med ett klart överilat köp på Blocket av en mycket blåögd Carina (nix, tänker inte gå in i detaljer om hur obotligt korkad jag är) – pengar är betalda inga varor levererade, blir så f&%#/!&#!!... Nu känner jag mig mest dum å tom, ungefär samma känsla man kan få när man har haft en hektisk period och landar i vardagen, inte för att jag har haft det hektiskt – men ni fattar kanske känslan :)
För dagen (gårdagen) nyklippt iklädd bubbelgumsrosa!

Den babblande bubblaren
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar