CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 2 oktober 2009

Shopping med Sebban

Efter en smått eländig dag (varför känns vissa dagar så?, är det så enkelt att även dessa behövs för att man ska uppskatta allt gott som finns?, nåja…) så hade jag på eftermiddagen lovat Sebban att vara kompetent smakråd. Under tre smått hysteriska timmar hann vi med Ikea, BoConcept, Bolagret, Hemtex, Rum Interiör, Granit, Indoor och Sia.
Sebastian shoppade loss och lydde mamsens goda råd när det gällde inredningsdetaljer – å jisses vad han kommer få det snyggt hemma.
Inflyttning/födelsedagsparty är utlovat till imorgon (lördag) kväll.
Parkerade en fullproppad bil, klev in i lägenheten – följande syn mötte mig…




Alltså, jag vill inte på något sätt vara negativ, men inflyttningsfest imorgon!!!
Man måste vara grym optimist för att se den möjligheten ;)
Men ok, jag finns på plats imorgon bitti för städning.

3 kommentarer:

  1. Pia-marie Nilsson2 oktober 2009 kl. 22:17

    hahaha...lycka till och ha så kul..!

    SvaraRadera
  2. Haha.... Ska väl vara lite sport oxå ;-) Tror jag skymtar jätte fint där bakom.... Kan han ärvt händigheten av pappsen och inredning och smak av mamsen... Kan de bli bättre??? NOPP

    SvaraRadera
  3. Carina Björkman-Lundh4 oktober 2009 kl. 08:47

    HÄRLIGT MED BARN som är kreativa....lycka till Sebastian...

    SvaraRadera