CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 30 oktober 2009

Skrivkramp!

Skrivkramp kallas det visst!
Jag förstår inte men den senaste tiden har orden inte kommit till mig.
Nya ämnen och formuleringar brukar dyka upp i skallen vid de mest oväntade tillfällena, dessa brukar lagras för att sedan återanvändas i Fredagsmail och blogg, utom nu då – tvärtyst :(
Hallå orden, var är ni???

Det gick inge bra för ’mina’ herrar hemma i Farstahallen förra helgen, förlust i sudden.
Förstår inte riktigt, i mina ögon har 'vi' en grym trupp i år (ok, saknar Ola), laget har förutsättningar att sopa mattan med alla – hör ni det!

I helgen är det Hallowen, eller som det egentligen heter i Sverige, Alla helgonahelgen (skriver man det så???) – som för övrigt inte har ett skvatt med Hallowen att göra, egentligen..
I helgen jobbar Perre dag, själv ska jag nog ligga på soffan och vräka i mig smågodis – det sägs vara alldeles legitimt en sån här helg ;)

Ska på någon slags jobbintervju idag (via kontakter).
Lite osäker på vad det gäller och vad företaget heter (!!!), men personen jag ska träffas namn är Göran Larsson – bådar väl sådär gott.. he he...
Har den senaste tiden säkert skickat iväg 15-20 jobbansökningar.
En del jobb riktigt intressanta, en del mest för att tillfredställa statistiken på Arbetsförmedlingen.
Men förstår inte, inte en enda återkoppling – hallå, finns jag???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar