CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 26 juni 2009

Fredag igen!

Hej på er denna fredag!
Idag jobbar Perre sin sista arbetsdag innan hans nästan fem veckors semester börjar, yabbadabbadooo…
Själv är jag sedan en månad lös, ledig och arbetsbefriad :)
Folk frågar mig om jag inte bör börja söka jobb å det ska jag…, sen… var sak har liksom sin tid…
Jag må vara en drömmare – men det löser sig, det gör det alltid, på ena eller andra viset!

Egentligen hade jag tänkt skriva lyriskt över glädjen med sommar och sol men för stunden känns det som om en stor skugga skymmer solen. Dels för att man igår kunde läsa att min gamla ’hårikon’ Farrah Fawcett avlidit i cancer endast 62 år – hon var definitivt min hårguru i mitten av 80-talet.
Dagens nyhet om att Michael Jackson avlidit blir jag också tagen av.
Har aldrig varit någon extrem Jackson fan men har känt en stor sympati för denna superstjärnas tragiska liv. Ser på Facebook att kommentarerna är blandade, folk får väl tycka vad de vill men att han gjorde odödlig musik tror jag inte att det är någon som kan neka till.
King of Pop – yes box!
Idag var annars planerna stora – storstädning innan semestern…
Å sen kom Kicki Ax förbi för en fika… å på den vägen blev det, suck – vi hade i alla fall tur med vädret ;)

Nää, nu ska jag in och fajtas med dammsugaren.
Kram
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar