CLE1960 - Instagram å jag liksom!

lördag 13 juni 2009

Sommarfest

Sommarfest var det sagt och tammetusan om inte vädret hade anammat temat och visade sig från en av sina bättre sidor under torsdagen.
Alla på plan 4 i Wennergren Center var kallade och de flesta tog sig faktiskt tiden och tog sig ut till de vackra södra förorterna för att svettas i en tipsrunda samt avnjuta trevligt sällskap, mat och dryck.
För min del, uppsagd som jag är så blev det här lite av en avskedsfest – men som Bertil sa ’än är inte sista ordet sagt’, å jag kontrar ’jag tror det när jag ser det’.
Nåja, tack till Maija, Revin, Jesper, Lars-Ola, Christina, Ann-Charlotte, Kerstin, Erik, Marcus och inte minst Bertil för en trevlig kväll.
/Carina

















1 kommentar:

  1. Hej Carina!
    Tack för personalfesten ... det var minsann trevligt :) Lånar några av dina bilder om det är ok? Ha en toppendag.. solen sticker fram lite idag med!

    Kram

    SvaraRadera