CLE1960 - Instagram å jag liksom!

måndag 15 juni 2009

Väder!

Har för mig att jag har nämnt det förut men jag älskar väder.
Inte på den nivån att jag har några meteorologambitioner men det ska vara väder.
Må det regna må det ruska låt solen bränna eller åskan dundra ALLT är bättre än den ’grå massan’.
Mitt under gårdagens värsta regn togs stövlar och regnjacka på sedan skuttade jag å Dessan likt ystra kalvar ut i skogen för en rejäl promenad. Skogen var tom och jag kände hur den barnsliga Carina tog över, jag hoppade lite obstinat i vattenpölarna och fnissandes för mig själv, hade det inte dykt upp en galen orienterare (man måste vara galen om man ger sig ut i sånt här väder…) så hade jag nog satt mig ner och ägnat dagen åt att bygga grodburar, snigelhagar och maskgropar – precis som när man var liten :)
/Carre


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar