CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 31 mars 2011

Första stämman avklarad

Jösses så trött jag är idag – helt slut.
Igår var jag på mitt livs första Årsstämma, med andra ord är nu bolagsstämmooskulden tagen.
Allt stämde, ingen blev stämd.

Jag är nu officiellt med i den skara medarbetare som ’vet vad det handlar om’
En ganska trevlig tillställning (note to myself, ha BEKVÄMA skor på dig om du ska stå på stengolv i x antal timmar).
Klädseln var städad och platsen var helt fantastiskt vackra Norra Latin och jag tror tammetusan att min insats fick ett VG.
Med mig hem hade jag ett stort fång med härliga tulpaner, jag tackar.
Man märker att våren är på väg och att det varit en solig dag när man kommer hem och ser att ljusen i vardagsrummet ser ut så här… Förvisso något slokande - men på något sätt ändå väldigt glada.

Tillfälligt slut som artist

/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar