CLE1960 - Instagram å jag liksom!

lördag 30 maj 2009

Innebandyledaravslutningen...

Då var helgens första uppdrag avklarat, Innebandyledaravslutningen.
De här avslutningarna brukar vara trevliga tillställningar, så även denna gång.
Det var sedvanliga avtackningar, sedvanliga nubbar till sillen och sedvanlig utgång efter båtfärd.
Vissa saker har dessutom en förmåga att lösa sig på sedvanligt bra sätt, förr delade jag taxi med grannen Lelle nu delade jag taxi med granne Ted – det är glimande :)
Rumlade väl hem framåt 01.30.
Efter ett korare snack med Dessi lade jag försiktigt ned huvudet på kudden.
Rummet snurrade betänkligt och kände, nej, nej, nej – jag har inte tid med det här, jag måste få sova NU – ska ju köra till Karlstad imorgon!!!
Ungefär 22,5 sekunder senare sov jag som ett barn.
Eftersom jag idag känner mig lätt sjösjuk så misstänker jag att rummet fortsatte att snurra efter det att jag somnat,,,

Nu väntar nästa uppdrag – Karlstad.
Tror att 95-årstillställningen blir något lugnare än gårdagen.

Bifogar fredagen i bilder
Bilderna hade en märklig förmåga att bli lika suddiga som föremålen under kvällen ;)

/Carina

Alla ledare hade tyvärr inte möjlighet att närvara under kvällen, fick följande mess runt 03.00...
’Nu sitter jag i skiten, utan plånbok… någon av er som ska hem?’
Say no more ;)


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar